Alla inlägg den 26 september 2014

Av Y - 26 september 2014 18:50

Japp, det är jag det och lite bättre att vara en sån tant än att vara en crazy cat lady i alla fall   

Älskar ju mina kjolar och koftor dessutom, snyggt, bekvämt och lagom varmt och gott enligt mig   


Idag matchande med tantskor på de små fossingarna dessutom   

    

Gårdagens


 

För övrigt intet nytt på fronten, fortfarande jobbigt med rehabträningen och jag känner mig allmänt frustrerad och dessutom läskigt ur form efter en månads existerande utan "riktig träning", så jag HOPPAS verkligen att jag får grönt ljus från sjukgymnasten på måndag för att börja simma snart   


Har också försökt mig på att sticka lite och visst, jag är ingen Speedy Gonzles med stickorna i normala fall kanske, men det här är ju löjligt.. Slutsats; att sticka strumpor med en hand som inte gör som den ska av sig själv är ingen hit direkt   


Känner mig lagom gnällig och grinig idag faktiskt, men jag är ju inte skapt för att göra ingenting så jag har rätt att bli lite knäppare än annars känner jag   


Ha det gott   


Ovido - Quiz & Flashcards