Alla inlägg den 2 september 2014

Av Y - 2 september 2014 14:59

Eller ja, snart hudfärdad igen i alla fall   


 

Fast de blåmärken som är längre ner på kroppen är fortfarande mer blå,röd,lila i färgerna så de hänger nog kvar lite längre än dessa misstänker jag..


Sjukgymnasten i morgon för att utröna hur omfattande whiplash jag drog på mig och min förhoppning är såklart att det är minimalt. Tycker jag har nog som det är med min sedan tidigare trassliga och onda ländrygg faktiskt, men jag lär uppdatera under morgondagen nån gång om vad utlåtandet blev och vilka rehabövningar jag ska göra, så i alla fall för ett tag framöver blir det nog mer rehabträning än gymträning så jag lär inom kort "klättra på väggarna" för jag är inte skapt för sysslolöshet jag   


Ha det gott   


Ovido - Quiz & Flashcards