Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Y - 12 oktober 2014 22:38

Blir nog ett samtal till hc igen i morgon för något är galet med min rygg. Något nytt galet alltså för aldrig förr har jag haft ilsken smärta som strålar ner i höfterna och vidare ner i benen   Känns som värt att få kollat upp, om det är något nytt som har med bilolyckan att göra eller om det är något gammalt som slagits upp/förvärrats.


Följaktligen så har det inte blivit tränat något på ett tag, för jag har fullt shå att bara finnas i vardagen känns det som och idag blev det bytt gardiner i sovrummet och det syns kanske inte så bra på bilden, men de är lila och det passar ju finfint iom att det mesta går i lila och grått där i mitt sovrum    

I övrigt då? Ja jag "bråkar" fortfarande med f-kassan och har fått lov att friskskriva mig då det inte funkar att bli helt utan inkomst även i november för som det ser ut nu så är det så det blir om jag hade låtit läkaren förlänga sjukskrivningen och oavsett vad som knasar med ryggen så kommer jag knapast att låta någon läkare sjukskriva mig igen i dagsläget och behöva få ännu mer klater och elände med både f-kassa och hc!


Rätt förjävligt att man som skadad/sjuk inte ska kunna lita på att sånt där funkar, för stress gynnar inte läkning/tillfrisknande   


Ha det gott där ute i höstmörkret  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards